Mijdrecht – De politie verhuist maandag 15 december naar het ‘nieuwe’ bureau gevestigd aan Bozenhoven 76 in Mijdrecht. De verhuizing op maandag kan leiden tot een beperktere mogelijkheid om in persoon aangifte te doen en voor het voeren van pesoonlijke gesprekken. De medewerkers van Intake en Service doen er alles aan om de overlast tot een minimum te beperken. Vanaf dinsdag 16 december is de dienstverlening aan de bezoekers weer optimaal. De verhuizing naar het ‘nieuwe’ bureau is niet van invloed op de beschikbaarheid en bereikbaarheid van de politie. Die blijft 24 uur per dag, zeven dagen in de week gegarandeerd!
De telefoonnummers waarop de politie is te bereiken, veranderen niet. Ook de openingstijden van het politiebureau in Mijdrecht blijven ongewijzigd. U belt 1-1-2 als u met spoed politie nodig hebt, u een misdrijf ziet gebeuren of als u wordt geconfronteerd met een dader. U belt ook 1-1-2 voor het melden van een verdachte situatie. Dat is als u iets ongewoons ziet in uw straat/wijk, bijvoorbeeld als u ziet dat iemand opvallend veel belangstelling heeft voor een geparkeerde auto of een woning.
Openingstijden en maken afspraken
U belt 0900-8844 voor informatie en advies over politiezaken, het maken van een afspraak om aangifte te doen, bij aanhoudende overlast, een woning- en/ of inbraak in een auto zonder spoor van een dader. Ook voor het maken van een afspraak met de wijkagent belt u 0900-8844.
De openingstijden zijn maandag van 11.30 uur tot 20.00 uur; dinsdag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Het bezoekadres: Bozenhoven 76 Mijdrecht.
Het postadres: Politie, Postbus 1038, 3600 BA Maarssen
Kijk voor meer informatie over de mogelijkheden van internetaangiften op: